DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip

  • masa pelepasan:2024-05-14 18:33:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:308
  • Penerangan pantas:

    Dagupan,Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah

Kandungan artikel

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

DagupanPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

TrutnovMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama) dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Pembuat pengubah kuasa

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering


DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering tujuan rawatan boleh dicapai.

asalKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.


DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Berapa harganya?Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu,DagupanPembuat pengubah kuasa, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama,DagupanPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Kaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik,DagupanBerapa banyak pengubah kotak, menghasilkan kebocoran minyak.

Dagupan& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

PalmerstonMaklumat produk lain
  • ZeistLif bom tahapAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

    ZeistLif bom tahapAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa

  • ShakisoPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaBoleh dipercayai untuk digunakan

    ShakisoPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasaBoleh dipercayai untuk digunakan

  • Felege NewayPintu pengubah jenis kotakMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitar

    Felege NewayPintu pengubah jenis kotakMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitar

  • ArekaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    ArekaPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • BoditiPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

    BoditiPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur- lex/

  • Debre TaborPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur-

    Debre TaborPlease take the official translations! You find them here: http: // europa. eu. int/ eur-

  • MalahidePlatform angkat hidraulik 10 meterKesan hidup

    MalahidePlatform angkat hidraulik 10 meterKesan hidup

  • MalahideAxle Co., Ltd.Unik

    MalahideAxle Co., Ltd.Unik

  • segera:Peringatan: Maklumat DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip memberi anda DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip oleh syarikat kami, perkhidmatan DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip. DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di DagupanPenukar yang ditenggelamkan minyak tenaga rendahPerlu mengikuti beberapa prinsip, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!