XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa

masa pelepasan:2024-05-23 17:36:51 Pengguna pos:161HP196399230 Paparan halaman:376

Petua teras:Xuanhua, jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke da

jambatan pengangkutan tidak hanya boleh dengan cepat mengangkut barang langsung dari platform dan keluar forklift ke dalam kereta, tetapi juga menetapkan jambatan antara platform kargo dan kereta untuk memenuhi pengangkutan dan muatan dan lepaskan barang. Kerana penghantaran sering, penggunaan sering, dan tekanan muatan tinggi barang di pelabuhan penghantaran, ia tidak dapat dihindari untuk mengadakan tekanan tertentu pada jambatan pengangkutan. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.

XuanhuaAda tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan penyesuaian, yang dapat mengelakkan risiko untuk menghancurkan jari kaki anda apabila papan penyesuaian turun, memastikan keselamatan.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.

Nong KhaiOperasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.


XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa



Walaupun jambatan penerbangan hidraulik tetap telah menjadi biasa dalam industri logistik bagi banyak industri, jambatan penerbangan hidraulik tetap masih konsep yang relatif tidak dikenali. Berfikir tentang kadang-kadang apabila and a memberitahu rakan-rakan anda anda mahu membeli jambatan boarding hidraulik tetap, banyak kali rakan-rakan anda akan bertanya kepada anda apa jambatan boarding hidraulik tetap dan apa fungsinya. At this point, you need to explain it well to your friends. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti sambungan yang digunakan oleh banyak penghasil logistik diantara forklift dan trak. Fungsinya adalah untuk memudahkan muatan dan membuang barang, mengurangkan secara efektif biaya muatan dan membuang manual, mengurangkan banyak masa transportasi logistik, dan forklift tidak boleh dimuatkan dan dimuatkan secara langsung. Jembatan muatan hidraulik tetap memecahkan rasa malu ini. Jembatan penerbangan hidraulik tetap sendiri stabil, menyediakan sambungan yang boleh dipercayai, membolehkan forklift untuk mengangkut barang dengan selamat dan cepat ke dalam dan keluar trak.

Memuatkan dan membuka jembatan naik sebagai gudang

Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.

Konsultasi bebasPemilihan tidak sesuai produk minyak Brand, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Pasang saluran pembuangan di atas tanah berhampiran lubang jambatan penerbangan sederhana, dan mengambil tindakan pembuangan yang sepadan untuk atas, permukaan dan kaki cerun, terutama untuk jambatan penerbangan sederhana.

Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri,XuanhuaVehicle boarding bridge, dan tali digunakan pada trak.


XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa



[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

binaHari ini, jambatan penerbangan hidraulik elektrik telah menjadi alat memuatkan dan memuatkan yang digunakan oleh ramai syarikat. Berbanding dengan ramai kawan-kawan, saya masih tidak terlalu biasa dengan jambatan hidraulik listrik. Below, slope, and height of the electric hydraulic boarding bridge.

Semasa operasi, buka valv manual dan perlahan-lahan menurunkan jambatan papan. Semasa operasi, bibir patut berada sebanyak mungkin di bawah bekas. Selepas mengesahkan bahawa piring bibir terpikat dengan ketat pada bekas, tarik hook keluar untuk hook lubang pin bekas dan memeluknya dengan rantai untuk memastikan rantai tidak melepaskan, kemudian tekan blok brek di kedua-dua sisi.

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.

XuanhuaPasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa,XuanhuaJembatan pengangkutan gudang, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali,XuanhuaJembatan pengangkutan khusus, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle cylinders will become more reasonable as technology continues to develop and improve. Paksi penerbangan hidraulik

Apabila menggantikan minyak hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.


Hak cipta dan notis:
1. XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian XuanhuaTekanan hidraulik paksi boarding tetapMasalah dan penyelesaian biasa mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Palmerstonmengesyorkanberita
PalmerstonBerita terkini